ספק אלומיניום - כל מה שחשוב לדעת

האלומיניום הוא מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. בזכות החסינות המובנית שלו לחמצון ובזכות צפיפותו הנמוכה, האלומיניום מאפשר לנו לייצר ממנו חומרי גלם לענף הבנייה אשר מאופיינים בכך שהם קלי משקל ועמידים לאורך שנים. הבחירה בספק אלומיניום איכותי ואמין היא הכרחית אם רוצים להבטיח אספקה קבועה של אלומיניום איכותי, אצלנו ב"אלום עץ" תוכלו תמיד למצוא מוצרי אלומיניום מוכנים לשיגור ברגע ההזמנה. לצד זאת אנחנו גם מספקים אלומיניום לפי דרישות ספציפיות. לפרטים נוספים צרו אתנו קשר.

ניתן להזמין מגוון של פרופילים אלומיניום (בכל צבע וגם בצבע עץ המבוקש!), לכל מטרה ובכל כמות. זמינים עבורכם לכל הזמנה.

הזמנות של מוצרים כמו פרגולה אלומיניום, פרגולות אלומיניום סגורות (למרפסת או לעסק) ועוד - ניתן להזמין כולל התקנה בבית הלקוח.

מחסן אלומיניום - אלום עץ - ספק אלומיניום במרכז

ספק אלומיניום - הדברים שחשוב לבדוק לפני

הדבר החשוב ביותר בספק אלומיניום הוא כנראה מידת הזמינות שלו לספק לנו את חומרי הגלם. אבל מלבד הזמינות יש עוד אלמנטים שחשוב לבדוק לפני שבוחרים בספק אלומיניום.

  • איכות האלומיניום – קיימים בשוק כמה סוגים של אלומיניום אשר מיוצרים לפי התקנים, אך בעוד שכל פרופיל אלומיניום עומד באותם התקנים, בכל זאת יש כמה דרגות איכות של אלומיניום אשר אפשר לבחור מתוכן. לפני שתבחרו ספק אלומיניום, חשוב שתבררו אתו את סוג ואת איכות האלומיניום שהוא מספק.

  • השבחת האלומיניום – בעוד האלומיניום בצורתו הגולמית הוא חומר גלם משובח שיכול להחזיק מעמד זמן רב, ישנן טכנולוגיות שמסייעות לנו להשביח את האלומיניום ולשדרג את תכונותיו עוד יותר. בעזרת הליכי פסיבציה מתקדמים אפשר לשדרג את עמידות האלומיניום בפני פגעי מזג האוויר והזמן ובעזרת מצבעת אלומיניום מתקדמת אפשר לצבוע את האלומיניום בכל צבע שתרצו.

  • תצורת האלומיניום – אלומיניום בצורתו הגולמית מגיע בצורה של גלילים, אך לפני שנוכל להשתמש בו לכל שימוש שנדרש, צריך לעבד את האלומיניום לפרופילים או לתצורות שונות. לא כל ספק אלומיניום מחזיק במלאי את כל התצורות והגדלים האפשריים, לכן חשוב לבדוק עם הספק מה הן התצורות שיש אצלו במחסן האלומיניום.

  • מקור האלומיניום – כיום בענף הבניה ישנו תו תקן חדש, תקן 5281 לבניה ירוקה, אשר מחייב את כל הבניה בישראל. כחלק מתנאי הסף של תו התקן הזה חשוב להקפיד על מקור חומרי הגלם והטכנולוגיות השונות שבהן משתמשים לאורך הליך הייצור. ספק אלומיניום איכותי יעבוד עם יצרני אלומיניום שמקורו באלומיניום ממוחזר ולא בכזה שנכרה מקרום כדור הארץ.

  • זמינות האלומיניום – כפי שאמרנו קודם לכן, הזמינות היא כנראה האלמנט החשוב ביותר בבואנו לבחור ספק אלומיניום. כשאנחנו עובדים על פרויקט אנחנו בדרך כלל עובדים תחת לוחות זמנים קשיחים, איחורים בקבלת חומרי הגלם עלולים להוביל לפגיעה בהכנסות ולכן חשוב מאוד שספק האלומיניום יהיה מסוגל לספק את האלומיניום בזמן.
מלגזה מטעינה - ספק אלומיניום לקבלנים - אלום עץ

מה זה אומר אלומיניום איכותי?

במדינת ישראל קיימים כמה וכמה תקנים שונים המתייחסים לאיכות האלומיניום. התקנים השונים נבדלים זה מזה במטרת העל שלשמה משתמשים באלומיניום, כך למשל יש לנו תקן ייעודי לחלונות אלומיניום (ת"י 1068) ותקן ייעודי לפרופילי אלומיניום (ת"י 4402). בעולם יש כמה תקנים קבועים לייצור אלומיניום וספק איכותי יעבוד באופן בלעדי עם אלומיניום איכותי, ולא משנה אם לצורך אספקת גדרות מאלומיניום או חיפוי אלומיניום.

 

כדי לדעת אם האלומיניום שספק האלומיניום המיועד עובד איתו הוא אכן איכותי, אפשר להסתכל על הסימונים השונים שמוטבעים על גבי האלומיניום. להלן כמה מהסימונים העיקריים שמציינים כי האלומיניום הוא איכותי.

 

  • ASTM – התקן האמריקאי הוא אחד התקנים המובילים בעולם בכל הקשור לפרופיל אלומיניום. את התקן הזה אפשר לזהות על ידי כך שעל גבי האלומיניום יוטבעו ארבע ספרות, המציינות את הסגסוגת שממנה עשוי הפרופיל, ולאחריהן אפשר יהיה לראות את הסימון של שיטת הטיפול הכימי שעבר הפרופיל.

  • EN – התקן האירופאי והתקן האמריקאי (ASTM) זהים זה לזה ושניהם מהווים את ההשראה העיקרית לתקן הישראלי וזאת גם הסיבה שבהרבה מוצרים תוצרת כחול לבן אפשר יהיה לראות את הסימונים האלו.

  • DIN – בגרמניה יש תקן ייחודי לסימון האלומיניום ובו יש בהתחלה רצף של אותיות המייצגות מה היא הסגסוגת שממנה ייצרו את פרופיל האלומיניום, ולאחר מכן יופיעו הסימנים שמעידים על הטיפול שעבר הפרופיל.

  • ISO – בשונה מהתקנים שציינו עד כה, זהו תקן שמסמל את איכות בקרת הייצור והוא תקן שאפשר למצוא בתחומים רבים. בהקשר של אספקת אלומיניום צריך לחפש אחר תקן ISO 9001:2015.
משטחי אלומיניום מוכנים לאספקה

אלום עץ – ספקי אלומיניום איכותי 24/7

אצלנו באלום עץ תמצאו צוות מיומן ומנוסה שמבין כי אספקת האלומיניום השוטפת היא דבר הכרחי. כדי לספק לכם את האלומיניום שאתם צריכים לעבודה, אנחנו תמיד מחזיקים במחסן האלומיניום שלנו פרופילים מוכנים במגוון רחב של גדלים ועוביים וערוכים לשנע אותו אליכם בהתראה קצרה. כל האלומיניום שתמצאו אצלנו עומד בתווי התקינה הקפדניים ביותר ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד עם יצרני האלומיניום המובילים בישראל.

בזכות ההיכרות המעמיקה שלנו עם מפעלי האלומיניום השונים, ובזכות השקדנות והמסירות שלנו, אנחנו מסוגלים לספק לכם בתוך זמן קצר גם הזמנות אלומיניום ספציפיות וייחודיות. הקשרים שלנו עם היצרנים מבטיחים כי הזמנת האלומיניום דרכנו תגיע במהירות גבוהה יותר מאשר בכל דרך אחרת. הצוותים המקצועיים שלנו ערוכים תמיד לקלוט את הפרופילים ולהעביר אותם את תהליכי ההשבחה והצביעה הנדרשת וכך אתם יכולים לקבל את חומרי הגלם המתאימים לכם בזמן שאתם צריכים אותם.

לפרטים נוספים על פרופילי האלומיניום ועל הליך הצביעה הייחודי שאנחנו מעבירים את האלומיניום – אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר עוד היום.

 

גלריית תמונות - ספק אלומיניום במרכז הארץ

ספק אלומיניום - העמסת משלוח ללקוח
משטח אלומיניום - ספק אלומיניום אלום עץ
מחסן אלומיניום - ספק אלומיניום אלום עץ
אלומיניום דמוי עץ - ספק אלומיניום במרכז הארץ
אלום עץ - ספק אלומיניום - שלט מיתוג
אספקת אלומיניום - ספק אלומיניום אלום עץ
ספק אלומיניום - העמסת משלוח ללקוח

לקבלת הצעת מחיר והזמנות

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם:

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך...

פרופילי אלומיניום בגוון עץ - מפעל "אלום עץ"

פרופילים לבניה קלה

האלומיניום בשירות הבניה הקלה תחום הבניה הקלה צובר תאוצה מרשימה בשנים האחרונות כאשר הבחירה בשימוש בפרופילים מאלומיניום כחומר הגלם העיקרי

המשך קריאה »
דילוג לתוכן